.

Veelgestelde vragen aan onze klantenservice

Wij zijn hier om u te helpen

Heeft u een vraag of een probleem? Hieronder staat een lijst met vragen die regelmatig aan ons gesteld worden. Staat het antwoord op uw vraag hier niet tussen? Schroom dan niet om alsnog contact met ons op te nemen. Contact opnemen kan hier.

Wat is de levertijd?

Indien wij uw gewenste product(en) op voorraad hebben, leveren wij deze binnen 1-3 werkdagen.

Het komt helaas ook wel eens voor dat wij uw product niet voorradig hebben. In dat geval is onze levertijd 7-9 werkdagen.

Hoe maak ik mijn imitatiebont schoon?

Het schoonmaken van imitatiebont is helemaal niet zo lastig. In onze Doe-het-zelf hoek leggen we uit hoe dit in zijn werk gaat. Neem gerust een kijkje!

Ik wil graag een sample/staaltje imitatiebont bestellen. Hoe doe ik dat?

Om een sample imitatiebont te bestellen, zoekt u het gewenste product op in onze webshop. Als u het product heeft gevonden en u bevindt zich op de desbetreffende pagina, dan voegt u het product niet toe aan het winkelmandje, maar klikt u op de knop ‘Voeg sample 6x6cm toe’. Een sample van het product is nu toegevoegd aan uw winkelmandje.

Mag ik retourneren?

Bestelde meters kunnen helaas niet geretourneerd worden. Dit zijn namelijk producten die speciaal voor u op maat geknipt zijn op basis van uw gewenste meters.

Kant-en-klare producten mogen wel retour. Deze retourzendingen dienen echter wel binnen 14 dagen te geschieden en de verzendkosten voor de retourzending vallen in dit geval voor eigen rekening.

Kan ik ook halve meters bestellen?

Nee, het bestellen van halve meters is helaas niet mogelijk.

We kunnen u hiervoor eventueel wel doorverwijzen naar onze knutselbox. Dit is een box met meerdere soorten imitatiebont, gesneden in kleinere afmetingen.

Zijn de stoffen gevoerd?

Nee, de imitatiebont is bedoeld om zelf te verwerken tot eindproduct. Eventueel kunt u hiervoor ons lambskin gebruiken.

Verkopen jullie ook fournituren?

Nee, wij verkopen helaas geen fournituren.

Kunnen jullie ook een plaid, jas of iets dergelijks naar eigen wens of op maat voor mij maken?

Nee, deze optie bieden wij normaal gesproken niet aan.

Echter, bij grotere afname kunt u altijd contact met ons opnemen om eventuele mogelijkheden te bespreken.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, u mag uw bestelling ook komen afhalen. U moet hier bij voorkeur wel even een afspraak voor maken.

Ons adres is Euregioweg 370 te Enschede.

Kan ik de stoffen komen bekijken?

Ja, u bent te allen tijde welkom om ons imitatiebont te komen bekijken in onze showroom aan de Euregioweg 370 in Enschede. Het bekijken van de stoffen geschiedt bij voorkeur op afspraak.

Kan ik bij een grotere bestelling korting krijgen?

Ja, bij afname van volle rollen kunnen wij een prijs op maat opstellen.

Kunnen jullie een artikel ook in een andere kleur produceren?

Ja, deze optie bieden wij. U dient in dit geval echter wel min. 300 meter af te nemen.

Zijn jullie producten voorzien van een keurmerk?

Ja, al onze producten zijn geregistreerd volgens de Europese REACH normen.

Ik kan een artikel niet meer vinden in de webshop. Wat nu?

Als een artikel niet meer in de webshop staat, kan dit meerdere redenen hebben:

  • Het artikel is uit het assortiment gehaald en hier is een vervangend artikel voor terug gekomen;
  • Het artikel is tijdelijk uitverkocht

Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

GermanFrenchEnglishDutch

Uw bestelling wordt gratis verzonden binnen NL!